Preocupació per l'ordre i la qualitat

Presta la persona atenció als petits detalls i els organitza?

Definició.

Preocupació per l'ordre i la qualitat es reflecteix en la preocupació contínua per reduir la incertesa del medi que ens envolta. S'expressa en formes com el seguiment i la revisió del treball i la informació, i en la insistència en la claredat dels rols i funcions assignades.

  • Vol que l'espai de treball, els rols, les expectatives, les tasques i les dades estiguin clars, i sovint per escrit.
  • Manté el seu espai de treball ordenat (documentació, eines, etc.) per ser utilitzats pels altres.
  • Segueix les normes i procediments establerts.
  • Es rigorosa en el seu treball i mostra preocupació per no cometre errors.

Vols saber quines són les conclusions?

T'explicaré les idees clau del nivell competencial al vídeo que acabes de veure i així et serà més fàcil identificar les principals diferències amb el final del vídeo de nivell 3.

  • Repassa i comprova l'exactitud de la informació o el treball.
  • Comprova i repassa la seva feina per assegurar-se que no té errors.
  • És detallista i treballa amb rigorositat perquè el resultat sigui de qualitat i fiable.
  • Comprova la qualitat i l'exactitud de la seva feina.

  • Vigila la qualitat del treball de les altres persones per assegurar-se que es segueixen els procediments establerts.
  • Porta un registre detallat de les activitats pròpies o de les altres persones.
  • Corregeix dades i errors de les altres persones.
  • Comunica errors sistemàtics per a la seva correcció.

Vols saber quines són les conclusions?

T'explicaré les idees clau del nivell competencial al vídeo que acabes de veure i així et serà més fàcil identificar les principals diferències amb el final del vídeo de nivell 1.

  • Vigila el progrés d'un projecte respecte a les seves fases i terminis.
  • Realitza un seguiment de la informació, detectant i suplint llacunes o errors a través de la recerca d'informació.
  • Té una preocupació general per mantenir l'ordre en els sistemes establerts prenent mesures per corregir desviacions i assolir els objectius.
  • Optimitza sistemes i mètodes de treball per assegurar la qualitat.